Robin en de Dolfijnen

Welkom bij Robin en de Dolfijnen!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens mijn reis naar Curacao, waar ik zal gaan zwemmen met de dolfijnen. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Robin

Reacties

Reacties

Marlies

Hoi Robin, we kunnen haast niet wachten!!!

aad den besten

hi Robin, nog een paar daagjes en dan is het zover. Eerst lekker lang in een groot vliegtuig en dan lekker z\wemmen met de dolfijnen. Hartstikke GAAFFFF.
We zijn heel benieuwd naar je verhalen en de foto's.
Groeten aan allemaal. (Tante) Aad en oom Kees

Johan en Attie

Voor Robin, Marlies, Peter en Delano

Een hele fijn reis gewenst en doe de groeten aan die grote lieve beesten! Maak mooie foto's, dan kunnen wij van hier mee genieten.
Let ook een beetje op opa en oma, want vooral oma doet wel eens rare dingen, zoals fotograferen bij de douane-controle. Voor je het weet moet zij achter de tralies achterblijven en dat zou toch jammer zijn....Groetjes Johan en Attie

oma

hoi Robje,

het wordt nu toch wel een beetje spannend hè.
Gelukkig gaan we met zijn allen.Ben zo benieuwd hoe het daar zal zijn.
Ik hoop dat we ook een keer met de dolfijnen kunnen zwemmen.
Ik ben ook zo benieuwd hoe hij zal heten.Of misschien is het wel een meisje...........
Dag lieverd, tot donderdag om half 6.........
(we moeten maar vroeg naar bed)

Nancy en Rene

Supergaaf dat jullie dit (mogen) gaan doen! Geniet ervan! Als jullie dalijk terug komen, zijn jullie in ieder geval een heleboel ervaringen rijker!
Super veel plezier!!

Dorine

Hallo! Spannend hoor allemaal jullie grote reis. Geniet maar lekker met zijn allen. Wij volgen jullie vanuit NL. Liefs, Siem, Dorine en Sarah

Erik

Leuke site! Ik wordt in ieder geval actief volger van jullie avonturen. Heel veel plezier op jullie reis.
Groeten vanuit Espana. Erik

Joël

Veel plezier daar en doe de groeten aan Flipper!

Linda en Myrthe

Hoi kanjer! Het is bijna zover! Nog twee nachtjes slapen! En dan gaan jullie naar de andere kant van de wereld. Wij vinden het ook super spannend dat jij met echte dolfijnen gaat zwemmen. Laat je lekker veel foto's maken door papa en mama en Dee en opa en oma. Gezellig hoor, zo met z'n allen! Heel veel plezier en dikkenkussen van ons XXX

Ageeth

Hi lieve Robin,
Nog één nachtje en samen met mamma, pappa en Delano vieg je naar Curacao. Samen met Suus en Erik ga ik alles volgen wat jullie gaan doen. Wat zul je veel mooie verhalen hebben als je weer terug bent. Ik ben benieuwd. Liefs xxx

Barra en Klaas Korthorst

Van jouw opa en oma hoorden we over je weblog.
Deze ziet er al goed verzorgd uit. Wij wensen jullie allemaal een heel goede vakantie en wij hopen dat jullie met mooie foto's en leuke verhalen terugkomen.

Groetjes Klaas en Barra

Wil

Hé, kleine buurman, dat is geweldig!
Of moet ik zeggen Superman?
Het is in elk geval heel super man!
Héél goede reis en geniet er allemaal van.
groetjes van Wil

Luuk en Liesbeth

Van opa en oma Hans kregen we je site door.We wensen je heel veel plezier en gaan je verhalen volgen. Wij zijn nog nooit zo ver uitgevlogen. Het lijkt ons spannend.
Doe de groeten aan de dolfijnen.

Johan en Attie

Hoi Robin

Op internet zagen we dat jullie daar op dat verre Curacao geland zijn. Bij jullie is het middag en bij ons avond, grappig hè? Bij jullie schijnt vast wel de zon en hier regent het, dat is niet grappig!!
Heel veel plezier met elkaar en lekker rijden in die stoere auto. Daaaag Groetjes van Johan en Attie

Siem, Dorine en Sarah

Hallo! Hebben jullie een goede reis gehad? Was vast wel heel lang. Nu lekker naar het strand en het zwembad. En dan maandag naarcde dolfijnen!!! Veel plezier! Dikke kus van ons drieen

Alma en Hans

Kregen de site van de buurtjes Aad en Joke
vinden het erg fijn buurman Robin dat je naar de dolfijnen bent!

janwarners1@hotmail.com

Hallo allemaal,

Wat een belevenis en wat een leuke film en foto's zo te merken geniet idereen ervan, vooral Robin maar ook Delano, ouders en opa en oma.
Voor oma Aty en opa Marius een klein berichtje heb sms ontvangen en was het weekend in Putten met fam.
Voor jullie allemaal nog hele fijne dagen gewenst en geniet van het mooie weer het is hier herfst !!!!
Robin nog veel plezier gewenst en hou het COOL. groeten, Elly Warners.

Johan en Attie

Wat een leuke foto's! Robin lijkt wel een heel ander kind! Wat ziet hij er blij en ontspannen uit en wat een lekker kleurtje. Hopelijk kunnen jullie dat fijne gevoel hier nog een poosje vasthouden.Een hele goede thuisreis gewenst en tot snel. groetjes van johan en Attie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!