Robin en de Dolfijnen

eindelijk nieuwe foto\'s en filmpjes!

eindelijk nieuwe foto's en filmpjes!

wil pleune

Wat moet ik nog zeggen na zo'n juichend verslag?
hoop dat al die positieve belevenissen heel lange tijd zullen doorwerken in het leven van Robin, Delano en allemaal.
En straks WELKOM THUIS !!
Wil.

Elly Warners

Dit zal het laatste berichtje zijn dat ik vanuit Nederland naar jullie doorstuur. Het is geweldig om dit alles vanaf je computer te bekijken hoe jullie genieten van dit alles. Ik denk dat Robin en de rest van de fam hier enorm genoten hebben. Ik wens jullie een goede thuisreis en tot ziens in Nederland. groeten, Elly

Ageeth

Lieve allemaal, Fijn om weer foto´s en video te kunnen kijken van jullie. Geniet nog een paar dagen van jullie vakantie. Ik hoop dat jullie terugreis goed verloopt. Het weer in NL wordt beter de komende dagen, misschien helpt dat jullie een beetje bij het wennen in ons kikkerlandje! Lieve groeten.

Klaas en Barra

Mooie foto's en prachtige verhalen. Wat een prachtig medium is een weblog toch. Wij waren stille genieters van dit alles. En willen dit nu toch even laten weten. Ook wij wensen jullie een goede terugreis en tot spoedig ziens

Rob en baas Marga

Lieve mensen,
Wat een een genot voor ons om te mogen zien hoe het er allemaal bij jullie aan toe gaat. De foto's en filmpjes spreken voor zich.
Ontroerend om te lezen hoe er afscheid is genomen, dat zal voor jullie niet makkelijk zijn geweest. Maar nu nog even genieten van jullie welverdiende rust.
Ook wij sluiten ons aan bij de andere om jullie een fijne terugreis toe te wensen en staan te trappelen om deze geweldige ervaringen van jullie zelf te horen. Lieve mensen, nogmaals, geniet deze laatste paar dagen en hoop jullie snel te spreken. En nog even dit voordat wij afsluiten.......Robin wat ben je toch een GEWELDIGE KANJER !!!
Heel veel liefs van Rob en baas Marga XXX

Sandra B

Wow, dat ziet er geweldig uit allemaal! Hoop dat jullie heel erg genoten hebben, energie getankt hebben en heel veel blijvend mee kunnen nemen op wat voor reizen dan ook! Goeie reis terug naar ons! Dikke vette knuffel!

Joke en Aad

Te gek ,wat jullie allemaal daar hebben gedaan.En wat ziet Robin er goed uit!Een goede reis en tot ziens.