Robin en de Dolfijnen

Nog 2 maanden!

Nog 2 maanden en dan is het zover! We vertrekken op in juli naar Curacao! Nog heel wat te regelen: Bibi prikjes Bibi naar het asiel Paspoorten Robin en Delano Betalen aan Arke En alles inpakken! Gelukkig is alles met het Dolphin Therapy Center geregeld! Heel veel dank aan de K!ds Unkimited! En ome Jan natuurlijk... We hebben er zo'n zin in!! Heel veel groetjes, Robin

Aad en Joke (Aad de klusser)

Wij hopen dat jullie zonder vertraging , goed zijn aan gekomen op Curacao. Geniet van alle mooie dingen, en natuurlijk van de dolfijnen.
groetjes van de buurtjes.

Sandra

He Robin, vergeet je niet die knuffel van mij aan de lieve dolfijnen?? Heel veel plezier voor jou, Delano, papa en mama X

opa en oma van den Heuvel

Hallo allemaal,

Zijn jullie al een beetje geacclimatiseerd? Bevalt jullie huisje? We zijn benieuwd naar jullie verhalen over tochtjes en de omgeving. Hier alles goed. Tot een volgend berichtje.

Richard en Tineke

Ha die Robin,

En hoe was de vlucht, waren mamma en pappa bang om t vliegen, maar goed Delano en jij en oma en opa erbij waren. Jullie zitten vast lekker in het zonnetje te genieten, terwijl wij hier met regen zitten opgescheept. Veel plezier verder en doe iedereen de groetjes van ons.